Sunday, May 13, 2007

Happy Mother's Day...

13th May 2007...HAPPY MOTHER'S DAY to my lovely mum n kepada semua mama2 yg ada...hehehehe...

So, sempena hari ibu nie, kami adik beradik buat barbeque, beli cake n beli gelang mutiara kegemaran dia for our mum...masa sesi bergambar n sesi peluk memeluk, teringat plak dgn semua pengorbanan mum selama nie...

Seingatan aku la, my mum is one of the courageous mum in the world...dari aku kecik hingga la umur aku skrg nie, bermcm2 dugaan n cabaran sdh yg dia tempuhi...walau pon dia bersedih, dia sentiasa buat2 happy...teringat aku dgn lagu siti nurhaliza, air mata ibu...

AIR MATA IBU


Apakah sebenarnya
Terbuku di kalbumu
Apakah erti linang air mata di pipimu

Ucapkanlah padaku
Tak bisaku rungkainya
rahsia yang kau pendam itu


Aku hanya menduga
tidak mampu merasa
Sebenar-benar perasaanmu

Pengorbanan yang kau lakukan
Untuk dewasakanku
Hanya bisa ditanggung hati ibu

Namun ku percaya
Takkan terlerai kasih
Ikatan ini takkan putus

Telah kau telan lara
Dan terima segala
Dugaan dan badai yang melanda
Duhai ibu


to my mum, mmg besar pengorbanan mum dlam membesarkan kami adik beradik..tanpamu ntah apa akan jadi kepada kami adik beradik...tia terbalas pengorbanan mu walaupon dgn wang ringgit...

I LOVE U MUM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home