Monday, May 21, 2007

Gaji...ooooo...Gaji...

Sampai opis, surf internet, g www.bharian.com.my.... Kakitangan Awam naik gaji.. wow, bestnya... baca lagi... kenaikan antara 7.5 to 35%...wow lagi...banyak tu..trus terpiki, aku termasuk dalam lingkungan mana ah??? kalo yg 35% best juga...hehehehehe...baca lagi, berkuat kuasa 1 julai 2007...em, lama lagi rupanya...kuang3X!!! (nie la manusia yg tia pandai bersyukur)

B4 g lunch, terjumpa ex-koordinator, dia cakap lagi psl kenaikan gaji nie...em, menurut dia kalo mcm aku nie kenaikan 15%...wow lagi lagi...banyak juga tu...kalo di kira2 buli la bayar kad2 hutang yg ada tu...hehehehe...bersyukur juga la kan...ada juga kenaikan ckit2...trus, teringat aku dgn mum aku, kalo bukan pasal dia, tia la aku mcm aku skrg nie...mum, thank you so much...u r d best mum in the world...em, sentimental plak tetiba....hehehehe...

anyway, aku tau seluruh rakyat Malaysia (yg keja dgn kerajaan la) tgh bergumbira ari nie...mesti ada yg berkalkulator ke sana cnie dari pagi lagi nie...hehehehe...

I LOVE Being a Malaysian (^_^)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home