Friday, June 08, 2007

Karnival Sukan Staff...2007

on 23rd may to 31st may 2007 berlangsung karnival sukan staff U..M antara kampus di negeri indera kayangan...sebagai sorang yang aktif sukan, of course la aku terpilih kan...hehehehe...well, aku main badminton double wanita...


so, antara sumo acara, badminton antara yg awal la kunu...first team yg kami lawan is penang...walaupon aku menang (ehem ;)..but team kami kalah 2-3...kalah tipis jak ba tu...hehehehhe...then, second game is between kami n kelantan...n again, mcm biasak la...aku memang menang punya ;)...tapi team kami kalah 1-4...well, kelantan actually juara bertahan...so, itu ttg badminton...


actually byk lagi acara lagi yg kontijen kami ikut...antaranya 4 X 100m veteren lelaki, 4 X 400m veteren lelaki, 1500m lelaki, bola sepak veteren n byk lagi la...tapi memandangkan kontijen kami adalah kontijen yg plg ckit ahlinya, so byk juga acara yg kami jd tukang sorak jak la...

well, walaupon tia ikut byk acara...jan terkejut coz secara keseluruhan, kontijen Sabah mendapat tmpt ke-7 dari 12 kontijen...kira hebakk jugak la kami kan...hehehehehe...

anyway, pengalaman di perlis mmg seronok n sukar dilupakan..best dapat bergaul rapat dgn staff2 dari cawangan yang lain n juga staff dari Sabah sendiri yang selama ini tia pernah bertegur sapa dgn aku...hehehehe...

Well, bertemu lagi kita di Terengganu tahun depan untuk KARNIVAL SUKAN STAFF 2008...Insya-Allah...