Friday, November 02, 2007

KaWaN...

Kawan tu bkn mcm maen FUTSAL...Mula-mula kejar..sdh dapat sepak..

Kawan tu bkn mcm maen SKATE...Mula-mula gosok..lepas tu pijak..

Kawan tu bkn mcm maen RAGBI...Mula-mula tangkap..sdh dapat tendang..

Kawan tu bknnya mcm PAMPERS...sdh pakai, buang..

Kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS...Waktu baru beli pakai...sdh sengkek gadai..

Kawan tu bkn mcm PELANGI...Hari cerah teda..hujan gerimis baru muncul..

Kawan tu bkn mcm KERETA...Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

Kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ada skjp teda..

Kawan tu bkn mcm BANK...Bila teda duit, g sana ambik..

Lagi... ..kawan tu mcm apa ah????

Haa..kawan tu mcm AWAK LA...Bila saya tulis enrty baru, awak akan baca entry saya dgn teliti sampai habis.


Wa lau apa pun tanggapan org tentang kawan..bagi saya, kawan tu penting..Seorang kawan tdk akan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya...Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai perkara...Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan kawannya...Saya mmg cayang kan semua kekawan saya...so, bertuah la awak menjadi kawan saya...