Monday, December 17, 2007

Cuti-cuti Malaysia...

ari nie aku sdh mula bercuti...hehehehe...nampaknya firasat ron97 yang mengatakan aku tia dapat cuti dalam terdekat nie terpesong...hehehehe...well, cuti aku sdh di approve smpi hujung tahun...ui, macam lama jak kan...tapi sebenarnya walaupun cuti, aku ttp datang keja jg untuk siapkan unfinished business aku yg tia pandai siap nie...hhehehehe...tapi at least tia la terikat dengan punch in and punch out...

so, sepanjang tempoh aku mo bercuti nie...byk sdh plan yg sdh di rancang untuk memenuhi waktu cuti nie..hehehehe...antaranya mo g simpang mengayau, labuan, poring, botanical and zoological garden, tman pertanian tenom n byk lagi la tmpt...mmg tia dapt g semua tmpt nie kn coz masa yg sgt singkat...well, tu hanya rancangan...biarla masa yg menentu kan...cewah....

k la...blog ini akan bercuti sempena ketiadaan aku di bumi U**M ini dan akan di update semula setelah abis bercuti...hehehehe...so, kepada sesiapa yg bercuti mcm aku nie, selamat bercuti...kepada yg terpaksa bekeja, selamat berkeja n jan jeles ah...hehehehehe...