Friday, January 04, 2008

My Cuti-cuti Malaysia...

sdh 4 hari kita berada di tahun baru...hope is not too late to wish everybody HAPPY NEW YEAR 2008...hope that this coming year would be better than last year...New resolution??? ui, terlampau banyak eh...susah mo di nyatakan dgn perkataan...hehehehhe...


So, last entry aku ada janji mo critakan percutian cuti-cuti Malaysia aku ke beberapa tmpt di Negeri Kelahiran aku nie kan...well, sepanjang percutian aku tu, adala beberapa tmpt yg aku g lawat dan beberapa aktiviti yg aku buat...mcm yg aku tulis dalam entry aku yg lepas, aku mo g labuan kan...yes, aku mmg ada g labuan (Pojan...jan marah ah, tia smpt mo contact ko ari tu...aku btl2 ingat ko sdh pindah g kl..sori geng...) sepanjang keberadaan aku d labuan, adalah aku g bbrpa tmpt yg menarik la kunu' di labuan tu...hehehehehe...antaranya muzium labuan, taman botanikal dan war memorial funeral...time di labuan smpt lagi kami g main bowling n mkan d pulau ketam yg masakan ketamnya mmg sedap gila lah...hehehehhe...well, tu jak la crita aku time d labuan...yg best nya di labuan ini, coklat nya mmg murah gila...so, kepada peminat2 coklat terutamanya yg import punya, kalo korang berkesempatan g labuan, jan lepaskan peluang membeli coklat di cnie ah...


ok, dari labuan aku g 'Tips of Borneo' pulak...actually nie kali ke 3 sdh aku g tmpt nie...tapi mcm tia bosan2 plak tau...pa la kalo berjalan dgn org2 yg tercyg kan...hehehehehe...yg bestnya di tmpt nie, kita blh jumpa 2 lautan...kalo kita berada btl2 d hujung simpang mengayau nie, kita blh tinguk laut sulu d sblh kanan kita n laut cina selatan di sblh kiri kita...unik kan...well, b4 sampai simpang mengayau, smpt lagi kami singgah d pusat membuat madu d kudat iaitu Gombizau Kg Madu...d cnie kita blh lihat sendiri cara madu di ambik n di proses dari bee...best tau..pengalaman yg susah mo dapat kan...hehehehhe...


time aku bercuti nie juga, aku tlh belajar sstu yg baru...sejenis sukan yg tia pernah aku terpiki pon mo main...iaitu GOLF...hhehehehe...tu pon c abg la yg bawa nie...mula2 tu mcm boring juga la coz tia pandai kan...hehehehe...tapi lelama tu mcm best plak...mcm mo g lagi tau...hehehehehe...mcm terror kan...padahal 50m pon susah mo lepas tau....tapi tia pa, permulaan kan...lelama mesti jadi pro tu kan...kuang3x!!!

well, there goes my vacation...actually byk lagi tmpt yg aku rancang mo g, tapi tia ter pigi coz time is so limited, so tia la dapt g bbrpa tmpt yg aku kira best juga..next time la kan...lagipun, semester baru sdh bermula...so, keja hakiki aku pon bermula la sdh...rancangan percutian terpaksa la aku tangguh kan dulu sehingga cuti mid semester nanti...hehehehe...

woke, rasanya smpi nie jak la dulu...jap g tugas hakiki aku akan bermula...hehhehehe...chiow...

Labels: