Tuesday, July 22, 2008

Yes, i'm still alive =)

hallu...
wa, lamanya aku tia update blog aku nie...setengah tahun sdh oo kan...bukan menyombong, bukan membuang batu n bukan juga merajuk o marah...hehehehe...tapi aku pon tiada reason yg kukuh napa aku tia update blog aku nie tau...well, d only reason that i have is...aku bz tahap DEWAAAAA...argh, tension gila...

Apa yg buat aku bz sebenarnya ah??? well, aku bz dgn keja aku yg belambak nie...bz dgn viva aku yg baru jak berlalu...YES, akhirnya aku viva jg...hehehehehe...time viva, hanya tuhan jak yg tahu mcm mn takutnya aku time tu...rasa mcm separuh nyawa sdh tinggal =) Tapi syukur la, sumonya sdh pon berlalu...n kenangan kena 'tembak' time viva tu mmg perit n ada juga la yg manis (bila dpt jwab soalan examiner dgn hebaknya...hehehehhe...)

So, skrg nie, sem baru sdh pon bermula lagi...meaning keja hakiki aku bermula lagi...masuk sem nie, genaplah 2 tahun 6 bln usia perkhidmatan aku di Institut ini...walaupon baru lagi, namun banyak sdh yg aku pelajari di cnie...dulu mula2 mo mengajar, susah juga...kena belajar sebelum mengajar...tapi kini, bukanla tia belajar sdh...belajar juga, tapi kurang sdh la...maklumlah, da hebak kan...hehehehehe...Supervisor aku dulu pernah bertanya, best ka keja sebagai tenaga pengajar di Institut nie??? Dgn confidentnya aku menjawab, BEST sangat2 =) well, of course la best kan, d cnie la bermula segala2nya...di cnie la aku mula memasuki alam perkerjaan, erti kepenatan mencari nafkah (cewah, power ayat tu tau), erti kesibukan bekerja dan byk lagi la...baru aku tau, betapa penatnya cikgu2 dan lecturer2 aku mengajar aku dulu2 spy aku lulus exam, dpt segulung ijazah dan jadi org yg berguna...hehehehe...bermadah berhelah plak kan...well, apapun, aku btl2 appreciate apa yg aku ada skrg nie...tq so much to all my teachers and my lecturers...without u all, i wont become what i am right now =)

orait la...kira panjang sdh la entry aku yg melalut nie kan...so, i think smpi cnie dulu kali ini...bertemu lagi kita dalam entry yg akan datang...hehehehe...chiow...