Tuesday, December 23, 2008

Facebook

www.facebook.com....tu la web yg menjadi kegilaan ramai skrg nie kan...em, pelik btl..tetiba jak dalam jangka masa yg singkat, facebook tlh menjadi famous dan menjadi kegilaan semua golongan masyarakat...tidak kira pangkat, peringkat umur dan jantina...kalah lagi famous mawi berbanding facebook nie...

aku pon sejak kebelakangan ini, mcm jadi addict sdh dgn facebook nie (smpi jd favorite web nie dlm c pinky aku nie...) asal ada masa jak, asal dapat online jak, 1st web yg aku buka, mesti facebook...email rasmi aku pon sdh jatuh no 2 skrg nie...his..his..his..teruk..teruk...hehehehhe...

Kekadang aku terpiki juga, apa yg hebaknya sgt dgn facebook nie...sebenarnya web nie hanya tlg kita keep in touch dgn kawan2 lama jak kan...kalo mo cari kwan baru pon blh jugak ba kan...kalo aku buat anggaran, 90% kwan2 aku, baik kawan keja, kawan sekolah menengah, kawan time di universiti...semuanya ada facebook...kuat btl pengaruh facebook nie kan...tapi harap2 ia tidak la d salah guna untuk kepentingan lain kan...jan smpi mengganggu keja seharian kita plak nanti kan...asal jan makan facebook, tido facebook sdh la...ok, tu all kawan2 di luar sana, jom join facebook (mcm promote plak kan..hehehehhe...)