Wednesday, February 11, 2009

Blh ka aku nie???

2.20pm...Tgh bz surfing internet...check email, check facebook (ehem..wajib tu..hehehehe),tetiba bos call...

bos : ello...ada kelas ka nie???
hitomi : ello bos...teda la...
bos : so, free la nie..blh cakap la nie kan...
hitomi : blh ba kalo ko boss (hehehhee)...ada pa bos?
bos : 1st, mo ucap tahniah dulu sama ko...
hitomi : (wondering)..napa bos?
bos : ko telah di lantik sebagai Pengurus ------.tahniah ah..
hitomi : AHHHHHH!!!napa sy???teda org lain ka lbh layak???
bos : Ok ba tu...ko blh buat ba tu...ok, bai...

Adui, mo pengsan rasanya...baru jak beberapa minggu yg lepas aku dapat 2 surat lantikan jd member 2 jawatankuasa...ari nie dapat post yg lbh besar...PENGURUS????wa, mcm berat btl tugas tu tau...blh ka aku handle nie ah???

Sejak dapt panggilan dari boss aku tadi tu, x dpt aku ddk diam...penat otak aku memiki apakah tugas yg bakal aku pikul sebagai PENGURUS ----- nie...maybe 4 certain people yg mmg da lama dalam sistem nie, it's nothing, no big deal...tapi bagi aku yg kira msh baru n msh mentah lagi dalam sistem pentadbiran, nie suatu tanggungjawab yg sangat besar...apapun, aku berharap aku dapat handle semua tugas nie dgn baik...wish me luck (^_^)